četvrtak, 27. veljače 2014.

☺ Rođendanska preuređena bilježnica ☺

Posted by Tinka's paper wonderlland at 22:30:00
Pozdrav svima!
Eto nakon nekih 5 godina čopilo je i mene, neka opaka viroza jer već sam 3 dan u krevetu, šmrcava i izmjenjenoga glasa a da ne kažem ljuta i bjesna na samu sebe..
Ali to ne mijenja činjenicu da u subotu mlađa kćer ide na rođendan a u nedjelju starija :D
Eto tako je nastala i ova bilježnica ...
Nadam se da će se slavljenici dopasti, moja klinceza je zadovoljna a ja više nego Happy!
•••
•••
Ovaj rad prijavljujem na ovaj natječaj:
•••
•••
•••


4 komentara:

  1. A nice decoration for this note book, thanks for joining us at Sketch Saturday!
    ;-) Alex H.

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvala vam, ako sam ovo sve noćas preživjela onda nema kaj bude mene oborilo :D
    Alex Thank you!

    OdgovoriIzbriši

♥ ♥ Thank you for stopping by, every post that you write really cheer me up ♥ ♥

 

... Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea