nedjelja, 9. ožujka 2014.

♥ Dan žena ♥

Posted by Tinka's paper wonderlland at 13:44:00
Drage moje sa zakašnjenjem želim vam od sveg ♥ sretan Dan žena!!
♥♥♥
Eto dan prekrasan, puno iznenađenja a prva su bila ova dva, čestitke od moje dvije princezice ♥ ♥
♥♥♥
♥♥♥
♥♥♥
a ovo iznenađenje je išlo od muža, curama i jednoj i drugoj a meni u plavoj boji :D
ipak je to moja boja ;)
♥♥♥
♥♥♥
Ovim završavam ovaj post i još vam jednom želim Sretan Dan žena, budite mi vesele i nasmijane!!!



Broj komentara: 8:

  1. sretan Dan žena!!
    super su ti cure napravile!

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvala draga, i da baš su me lijepo razveselile.

    OdgovoriIzbriši
  3. Hvala Tamara, također i tbei sretan dan žena!

    OdgovoriIzbriši
  4. Sretan ti dan žena sa zakašnjenjem.
    Lp, Martina

    OdgovoriIzbriši
  5. Vidi se da si lepo preživela dan žena, saj si dobila fletna darilca:)Tudi vsi ostali dnevi naj ti bodo lepi.
    Lp Danica

    OdgovoriIzbriši
  6. Od samog jutra sam bila vesela i sretna i kroz cijeli dan pa i noć :) Hvala ti Danica i tebi također na isti način!!!

    OdgovoriIzbriši

♥ ♥ Thank you for stopping by, every post that you write really cheer me up ♥ ♥

 

... Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea